вторник, 30 август 2022 г.

ВЪРВИ, СЕСТРО... - стихотворение на Маргарита Нешкова

Нашата колежка Маргарита Нешкова, редактор на вестник в. „Литературно земеделско знаме“, отпразнува своя рожден ден на 30 август.

Тя е автор на  дванадесет книги с поезия, проза и хумор: Осем китки“, „Цветен прашец“, „Хоризонти в моя сън“, „Царевичка на кръстопът“, „Съдбовни пътеки“, „Корените в мен говорят“, „Тъжният град“, „Съдби по пътя“, „Сонети“ и „Камъчета“.

Пожелаваме ѝ много здраве и вдъхновение, за да радва читателите си с нови творчески постижения.

 

ВЪРВИ, СЕСТРО…

 

Аз искам да бъда обичана,

но не на думи

скрепени с писмени знаци…

Не на хартия…

Не с обещания…

Не с лицемерни признания…

Аз искам

от жива обич

глътки да пия,

когато съм смъртно ранена,

стоплена – в зима студена.

Върви, сестро!

Злите ти думи

ще отвее топлият вятър

на моето добро пожелание.

Желая ти щастие

и попътни сполуки.

Върви, сестро!

Аз искам да бъда обичана,

но не само на думи,

а с обичта на вековния корен,

забил пръсти в недрата

на времето,

кърмил ни успешно до днес.

Чуй, сестро,

гласа на вековния лес –

на съдбите ни свещената люлка…

И върви! Върви, сестро!

Моята обич ще докосне сърцето ти.

И ти с обич ще погледнеш към мен

в съдбовния ден,

когато се съмне…

Аз искам да бъда обичана…

 

Българи, да подкрепим Република Северна Македония с обич, безусловно!

 

Маргарита Нешкова

Няма коментари:

Публикуване на коментар